Bartłomiej Burlaga, konstruktor z Oddziału MESKO S.A. w Bolechowie, wygrał konkurs na opracowanie jubileuszowego logotypu z okazji 100-lecia Spółki. Komisja Konkursowa doceniła m.in. walory artystyczne oraz uniwersalność i czytelność zwycięskiego projektu. Laureat otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 5 000 złotych oraz zestaw upominków. W sumie na konkurs, który był adresowany do pracowników fabryki, wypłynęło 27 prac. Ich autorzy – decyzją Zarządu MESKO S.A. – także zostali uhonorowani nagrodami pieniężnymi; ponadto otrzymali zestawy upominków.

 

Ogłoszenie wyników konkursowych zmagań oraz wręczenie nagród odbyło się w obecności Zarządu MESKO S.A.

- Jestem dumna, że tak wiele projektów zostało zgłoszonych do konkursu. Wybór najlepszej pracy nie był łatwy. Wszystkie bowiem były ciekawe, a Komisja Konkursowa miała prawdziwy orzech do zgryzienia wskazując laureata nagrody głównej. Tak liczny udział w konkursowych zmaganiach świadczy nie tylko o tym, że pracownicy MESKO są wszechstronnie utalentowani, ale także zaangażowani w różnego rodzaju działania, które są prowadzone w naszej Spółce. Wszystkim uczestnikom konkursu pragnę serdecznie podziękować i pogratulować w imieniu całego Zarządu – powiedziała prezes Zarządu MESKO S.A. Elżbieta Śreniawska.

 

Autor zwycięskiego projektu nie krył radości i wzruszenia.

- Bardzo cieszę się, że moja praca okazała się najlepsza. Podejmując decyzję o wystartowaniu w konkursie przede wszystkim kierowałem się chęcią dołożenia swojej niewielkiej cegiełki do bogatej historii MESKO, w którym pracuję zaledwie od roku. Tworząc swój projekt kierowałem się nie tylko względami artystycznymi, ale chciałem, by był on jak najbardziej czytelny. Dziękuję za docenienie moich starań i z całego serca gratuluję pozostałym uczestnikom konkursu – powiedział Bartłomiej Burlaga.

 

Konkurs na opracowanie jubileuszowego logotypu został zorganizowany w ramach inicjatyw związanych ze 100-leciem MESKO, które przypada w przyszłym roku. Jubileuszowe logo będzie widnieć m.in. na papierze firmowym Spółki, a także na materiałach promocyjnych oraz wydawnictwach specjalnych związanych z obchodami jubileuszu fabryki.